1. Jaki jest mój login?
Loginem dla adresu (przykładowo) adres@rubikon.pl jest jego pierwsza część, czyli "adres".
W przypadku usługi MegaBox login składa się z nazwy użytkownika MegaBox w domenie użytkownika rubikon.pl, np. konto@uzytkownik.rubikon.pl. Na przykład zakładając konto "janek" w usłudze MegaBox na koncie rubikon o identyfikatorze "kowalski" adres będzie wyglądał następująco: janek@kowalski.rubikon.pl.
2. Jak mogę zmienić hasło?
Hasło można zmienić po dokonaniu telefonicznej autoryzacji 9-cio cyfrowym kodem z dowolnej faktury proforma lub faktury VAT wystawianej dla tego konta kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta serwisu rubikon.pl dzwoniąc pod numer 22 33 70 700.
Po pozytywnej weryfikacji hasło zostanie zmienione.
W przypadku konta w usłudze MegaBox hasło można zmienić samodzielnie logując się do konta głównego zarządzającego w serwisie rubikon.pl.