1. Czy jest możliwość modyfikacji rekordów DNS?
Nie oferujemy możliwości wprowadzania zmian w konfiguracji DNS. Jeśli istnieje konieczność wprowadzenia własnej konfiguracji rekordów konieczna będzie zmiana delegacji domeny na inne serwery DNS. Aby to było możliwe należy przesłać prośbę o wydanie kodu AuthInfo, który umożliwi przeniesienie domeny do innego operatora i tym samym możliwość używania innych serwerów DNS.
Wniosek o wydanie kodu authinfo dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html
2. Czy jest możliwość zmiany delegacji domeny na inne serwery DNS?
Nie oferujemy możliwości zmiany delegacji domeny. Aby to było możliwe należy przesłać prośbę o wydanie kodu AuthInfo, który umożliwi przeniesienie domeny do innego operatora i tym samym zmianę delegacji domeny na inne serwery DNS.
Wniosek o wydanie kodu authinfo dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html
3. Jak uzyskać kod AuthInfo?
W celu uzyskania kodu authinfo dla domeny z zamiarem jej przeniesienia do innego operatora należy wypełnić wniosek o jego wydanie. Wniosek dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html.
Tak wygenerowany wniosek najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego (strefa czasowa CET) od momentu wygenerowania należy przesłać do Warsaw Data Center jego podpisaną wersję wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi podmiotu/instytucji (oraz stosownymi innymi dokumentami wykazującymi, że w chwili podpisania wniosku osoba lub osoby podpisujące są uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy).
Dokumenty należy przesłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
Warsaw Data Center Sp. z o.o.
ul. Boduena 4
00-011 Warszawa
albo jako załącznik w formacie PDF na adres email: authinfo@domains.wdc.pl.
Prosimy pamiętać, że wiadomość z kodem authinfo przesyłana jest na adres kontaktowy dla Państwa domeny.
4. Jak zmienić dane abonenta dla domeny?
Obecnie zmiana danych abonenta dla domeny (a tym także adresu e-mail) może być dokonana poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_dane.html
Tak wygenerowany wniosek najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego (strefa czasowa CET) od momentu wygenerowania należy przesłać do Warsaw Data Center jego podpisaną wersję wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi podmiotu/instytucji (oraz stosownymi innymi dokumentami wykazującymi, że w chwili podpisania wniosku osoba lub osoby podpisujące są uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy).
Dokumenty należy przesłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
Warsaw Data Center Sp. z o.o.
ul. Boduena 4
00-011 Warszawa
albo jako załącznik w formacie PDF na adres email: wniosek@domains.wdc.pl.
5. W jaki sposób przypisać domenę do konta w serwisie Rubikon.pl?
W celu przypisania domeny do konta w serwisie Rubikon.pl prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer 22 33 70 700, lub wysyłając e-mail na adres rubikon@rubikon.pl.
Nasi konsultanci udzielą Państwu niezbędnych informacji.