1. Czy jest możliwość modyfikacji rekordów DNS?

Nie oferujemy możliwości wprowadzania zmian w konfiguracji DNS. Jeśli istnieje konieczność wprowadzenia własnej konfiguracji rekordów konieczna będzie zmiana delegacji domeny na inne serwery DNS. Aby to było możliwe należy przesłać prośbę o wydanie kodu AuthInfo, który umożliwi przeniesienie domeny do innego operatora i tym samym możliwość używania innych serwerów DNS.

Wniosek o wydanie kodu authinfo dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html

2. Czy jest możliwość zmiany delegacji domeny na inne serwery DNS?

Nie oferujemy możliwości zmiany delegacji domeny. Aby to było możliwe należy przesłać prośbę o wydanie kodu AuthInfo, który umożliwi przeniesienie domeny do innego operatora i tym samym zmianę delegacji domeny na inne serwery DNS.

Wniosek o wydanie kodu authinfo dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html

3. Jak uzyskać kod AuthInfo?

W celu uzyskania kodu authinfo dla domeny z zamiarem jej przeniesienia do innego operatora należy wypełnić wniosek o jego wydanie. Wniosek dostępny jest na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_authinfo.html.

Tak wygenerowany wniosek najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego (strefa czasowa CET) od momentu wygenerowania należy przesłać do Warsaw Data Center jego podpisaną wersję wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi podmiotu/instytucji (oraz stosownymi innymi dokumentami wykazującymi, że w chwili podpisania wniosku osoba lub osoby podpisujące są uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy).

Dokumenty należy przesłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

Warsaw Data Center Sp. z o.o.
ul. Boduena 4
00-011 Warszawa

albo jako załącznik w formacie PDF na adres email: authinfo@domains.wdc.pl.

Prosimy pamiętać, że wiadomość z kodem authinfo przesyłana jest na adres kontaktowy dla Państwa domeny.

4. Jak zmienić dane abonenta dla domeny?

Obecnie zmiana danych abonenta dla domeny (a tym także adresu e-mail) może być dokonana poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.wdc.pl/domains/wniosek_dane.html

Tak wygenerowany wniosek najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego (strefa czasowa CET) od momentu wygenerowania należy przesłać do Warsaw Data Center jego podpisaną wersję wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi podmiotu/instytucji (oraz stosownymi innymi dokumentami wykazującymi, że w chwili podpisania wniosku osoba lub osoby podpisujące są uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy).

Dokumenty należy przesłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

Warsaw Data Center Sp. z o.o.
ul. Boduena 4
00-011 Warszawa

albo jako załącznik w formacie PDF na adres email: wniosek@domains.wdc.pl.

5. W jaki sposób przypisać domenę do konta w serwisie Rubikon.pl?

W celu przypisania domeny do konta w serwisie Rubikon.pl prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer 22 33 70 700, lub wysyłając e-mail na adres rubikon@rubikon.pl.

Nasi konsultanci udzielą Państwu niezbędnych informacji.

Słowa kluczowe: